Reklamacje

Home » Reklamacje

Skontaktuj się z jedną z pierwszych i najlepszych firm kurierskich w Irlandii specjalizującej się w przewozie każdego rodzaju paczek od A do Z.

Zawsze przed pokwitowaniem przyjęcia paczki od kuriera, sprawdź czy przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń (czy jest przepakowana, dodatkowo oklejona taśmą lub ma zniszczone opakowanie) a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sprawdź stan zawartości.
Przyjęcie przesyłki z widocznymi uszkodzeniami bez zastrzeżeń uniemożliwi złożenie reklamacji.

Jeżeli paczki posiada widoczne uszkodzenia zgłoś ten fakt kurierowi, który powinien sporządzić protokół szkody (dostawa paczek standardowych do Polski). Jeżeli szkoda jest niewidoczna i zostanie stwierdzona po rozpakowaniu, należy niezwłocznie (do 5 dni) skontaktować się z nami w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

W KAŻDYM PRZYPADKU

  • Zgłoś reklamację niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, zbyt późne zgłoszenie może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacyjnego.

  • Zrób zdjęcia uszkodzonej paczki a w szczególności: zdjęcia kartonu (aby było widać uszkodzenie lub jego brak, przynajmniej na jednym ze zdjęć powinien być widoczny list przewozowy), zdjęcia izolacji wewnętrznej (folia bąbelkowa, styropian, pianka itp), zdjęcia uszkodzonego towaru

  • Zachowaj list przewozowy (dokument nadania paczki) na wypadek ewentualnej reklamacji

  • Nie wyrzucaj zniszczonych przedmiotów ani opakowania – firma kurierska może wystąpić o ich udostępnienie lub dodatkowe zdjęcia

  • Pilnuj terminów dostarczenia dokumentów potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji.

  • Nawet jednodniowe spóźnienie może skutkować odrzuceniem reklamacji!

Od 18+ lat na trasach Polska-Irlandia

Zaufaj naszemu teamowi, by mieć pewność, że Twoja przesyłka jest w najlepszych rękach.

Scroll to Top