Reklamacje
Skontaktuj się z jedną z pierwszych i najlepszych firm kurierskich w Irlandii specjalizującej się w przewozie każdego rodzaju paczek od A do Z.
Zawsze przed pokwitowaniem przyjęcia paczki od kuriera, sprawdź czy przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń (czy jest przepakowana, dodatkowo oklejona taśmą lub ma zniszczone opakowanie) a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sprawdź stan zawartości. Przyjęcie przesyłki z widocznymi uszkodzeniami bez zastrzeżeń uniemożliwi złożenie reklamacji.
Jeżeli paczki posiada widoczne uszkodzenia zgłoś ten fakt kurierowi, który powinien sporządzić protokół szkody (dostawa paczek standardowych do Polski). Jeżeli szkoda jest niewidoczna i zostanie stwierdzona po rozpakowaniu, należy niezwłocznie (do 5 dni) skontaktować się z nami w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
W KAŻDYM PRZYPADKU
Zgłoś reklamację niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, zbyt późne zgłoszenie może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacyjnego.
Zrób zdjęcia uszkodzonej paczki a w szczególności: zdjęcia kartonu (aby było widać uszkodzenie lub jego brak, przynajmniej na jednym ze zdjęć powinien być widoczny list przewozowy), zdjęcia izolacji wewnętrznej (folia bąbelkowa, styropian, pianka itp), zdjęcia uszkodzonego towaru
Zachowaj list przewozowy (dokument nadania paczki) na wypadek ewentualnej reklamacji
Nie wyrzucaj zniszczonych przedmiotów ani opakowania – firma kurierska może wystąpić o ich udostępnienie lub dodatkowe zdjęcia
Pilnuj terminów dostarczenia dokumentów potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji.
Nawet jednodniowe spóźnienie może skutkować odrzuceniem reklamacji!

Od 18+ lat na trasach Polska-Irlandia
Zaufaj naszemu teamowi, by mieć pewność, że Twoja przesyłka jest w najlepszych rękach.